5 Nisan 2017 Çarşamba

ANKARA'LI BLOGGERLAR KAHVALTI BULUŞMASI



Merhaba,

Geçen ay Ebrunun Mutfağından blogunun sahibesi sevgili arkadaşımız Ebru'nun davetiyle Ankara'lı bloggerlar güzel mi güzel bir kahvaltıda buluştuk. Sevgili Ebru tarafından özenle
hazırlanmış olan bu etkinlikte uzunca zamandır görüşemediğim blogger arkadaşlarımla yeniden bir araya gelmek ve hasret gidermek bana çok iyi geldi. Bendeniz bu yıl oğlu üniversiteye hazırlanan bir anne olarak, eve kök saldım ve arkadaş toplantıları dahil hiç bir yere katılım sağlayamadım. Dolayısıyla bu kahvaltı etkinliği bana çok iyi geldi.



Özenle hazırlanmış masalardaki şık tasarımlı kelebek modeli kokulu taş Okyanus Hobi Tasarım'a aitti. Pembelerle bezenmiş oturma odamın baş köşesindeki yerini çoktan aldı bile...



Bol sohbetli, emekli, bol kahkahalı ve gülüş cümbüş bir kahvaltıdan geriye kalan mutlu kareler...

Ve tabii ki yine eve elimiz kolumuz dolu geldik. Bizleri etkinlikte yalnız bırakmayan pek çok firmayla bir aradaydık.



Beeo Arı Ürünleri Propolis suda çözünür damla, propolis ham bal ve keçi boynuzu ham bal: propolis arıların kovandaki mikropları ortadan kaldırmak için ürettiği maddenin adı... Bağışıklık sistemi için birebir, bal alerjisi olmayan tüm büyük ve küçükler kullanabiliyor.

 Duru Bulgur yeni çıkardığı Duru Dual serisi ile bizlerleydi. Şehriyeli, mercimekli, nohutlu ve de mantarlı pilavlık bulgurları ile gönüllerimizi fethetti.


 Nustil'den diyetlerinizde yardımı olacak ve faydaları saymakla bitmeyen chia tohumu, Yonca Gıda'dan kahvaltılık harika sos, Doğadan Büyülü bohça Chai poşet çay ve Namet'ten harika hindi füme...
 Herbital'den 18 çeşit yağ içeren saç bakım yağı, HC Care yeni çift fazlı suya dayanıklı göz makyaj temizleyicisi.
 HighGenic markalı Narspirin'i uzun zamandır kullanıyorum. Yağ çözücü ve silikonlu cam temizleyicisini deneyimlemek için sabırsızlanıyorum doğrusu...



Lavera'dan antioksidan el kremi, mango-avokadolu saç kremi, Mustela'dan bebe yağı, bebe kremi ve hassas temizleme jeli


Carpex Halı, mobilya ve araç temizliği için harika bir sprey. Evdeki koltuklar için hayal etmiştim ancak eşime kaptırdım :(


 Vissmate firması neler neler çıkarmış bir bilseniz: Aferin temizleyici, Beyaz sabun kokulu temizleyici, sıvı arap sabunu, yağ çözücü, silikonlu temizleyici... hepsini alıp denemek istiyor insan.




Tarihi yazılarıyla beni zaman tünelindeymişim gibi hissettiren, süper tariflerle okuyucusuyla buluşan Mutfak Magazin Dergisi


Tüm sponsorlara hediyeleri için ve beni bu güzel etkinliğe davet ederek böyle güzel bir değişiklik yaşattığı için sevgili Ebru'ya sonsuz teşekkürler ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder