18 Ağustos 2015 Salı

HUQQA'DA ZAMANIN KEYİFLERİ

Merhabalar,

Birkaç hafta önce düzenlediğim kahve etkinliğinden bahsetmek istiyorum sizlere...Bu defa blogger
dostlarımız ile birlikte; hepsi birbirinden değişik içeceklerini tatmak üzere Huqqa'ya düstü yolumuz. 



Burnumun dibinde olmasına rağmen aylarca uğramaya fırsat bulamadığım ve ilk gittiğimde bayıldığım bir mekan oldu burası. İnanılmaz derecede ferah ve Çukurambar'ın çok hoş bir köşesinde harika bir manzara eşliğinde oturabileceğiniz Huqqa, ilk bakışta kafe ve bistro mantığıyla çalışıyormuş gibi görünse de inanılmaz bir ana yemekler mutfağı var. Ayrıca Ankara'nın en mükemmel nargileleri de burada hizmetinizde. Açılalı çok uzun bir zaman olmamasına rağmen şimdiden nargile tutkunlarının en önemli uğrak yeri olmuş durumda.


Ben size bugün soğuk kahve ve diğer soğuk içeceklerinden bahsetmek istiyorum. Arkadaşlarım ile birlikte mekanın şefi Mehtap Hanım'ın ev sahipliğinde Huqqa'nın enfes tatlarından bir kısmını keşfetme fırsatı yakaladık. 

Neşeli ve de bol sohbetli bir masada limonata ve kahve çeşitlerini yudumlarken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile.

Masamızdaki görüntü oldukça renkliydi


Menüdeki onlarca seçenek arasından bizlerin tanıştığı tatlara gelince:



Hindistan cevizli poshet limonata                                                  Şıra: Lime suyu, tekila şurubu, bal 
kesinlikle favorilerimden biriydi çokk                                           ve tarçınlı
ama çok lezzetliydi



                                   
                                       Çilekli ve klasik limonata    Espicasso: fındık ve irish şurupları
                                                                                    içeren espresso 




                               Balkabaklı ve nutellalı latte     Mango limonata ikinci favorimdi




Saksı: Mojito, mint şurubu, süt ve çikolatalı. Üzerinde de negro rendesi var çok enteresan görünüyor öyle değil mi? Tadı çikolatalı süt gibiydi nane aromasını daha sonra hissediyorsunuz.



Fancy: çilek şurubu, sprite, espresso


Oraya kadar gitmişken sadece içecekleri değil aynı zamanda bazı tatlıları da denedik


                                        Cocoreo tatlısı                                 Oreo cheesecake

Küçük bir hatırlatma: Mekanın kahvaltısının methini daha önce çeşitli yerlerden duymuştum. 2 hafta sonra da Ankara dışından gelen misafirlerimi ağırlamak üzere kahvaltı için aynı adresteydim. Sizlere tavsiyemdir sakın ola atlamayın, mutlaka denemelisiniz. Çünkü beklentilerimin çok üstünde bir kahvaltı ile karşılaştım. 




Tatlı muhabbetler eşliğinde gerçekleştirdiğimiz birlikteliğimizin sonunda en kısa zamanda tekrar bir araya gelmek üzere ayrıldık. Etkinliğe katılan sevgili arkadaşlarım Sibel, Neslihan, Hilal, Ayşegül ve Pınar'a davetimi kırmayıp geldikleri için çok teşekkür ediyorum.


9 yorum:

  1. Çok güzel bir mekanmış gerçekten.Geçen yıla kadar Ankara'da yaşıyordum.Hala orada olsaydım bu yazıdan sonra mutlaka ziyaret ederdim.

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli gözüküyor. Imrendim.Sefanız olsun

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel gününüzün tekrarları da olsun inş. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Masa nefis, sohbet de enfestir kesin. Sevdiklerim orada :)

    YanıtlaSil
  5. Canım, böyle güzel bir mekânla bizi tanıştırdığın için ben teşekkür ederim, gercekten farklı sunumlarla farklı lezzetlerdi, tatlılara ise ba-yıl-dım...ayrıca kahvaltısının da tadı damağımda kaldı, gerçekten müthiş, yakın zamanda tekrarlayalım ;)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar ve kahvenin olduğu bir masa başı muhhabeti nasıl geçebilir ki. Huqqa ile İstanbul da tanıştım. Boğazın yanında muhteşem bir manzarası vardı.Sevgiler...))

    YanıtlaSil
  7. Blogger buluşmaları çok keyifli olur hep.Bir de mekan ve lezzetleri güzelse tadına doyulmaz..Nice güzel toplantılarınız olsun..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. mekan da sizlerde harika görünüyorsunuz :) tolunay hanım sizi takibe aldım sayfama ziyaretinizden mutlu olurum sevgiler (http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ )

    YanıtlaSil
  9. Harika Ankara'ya gelince gitmek isterim.

    YanıtlaSil